Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Blog
Tuya - první kroky s aplikací
29.09.2021
Tuya - první kroky s aplikací
Pro Android i iOS jsou k dispozici 2 aplikace “Tuya Smart” a “Smart Life - Smart Living”, které jsou v podstatě stejné. číst celé
Vytvoření nového účtu eWeLink
10.06.2021
Vytvoření nového účtu eWeLink
Nedaří se vám registrace do aplikace eWeLink? Připravili jsme pro vás bodový návod jak postupovat. číst celé
Co je Tuya
20.05.2021
Co je Tuya
Tuya je nová platforma pro internet věcí. Je to v podstatě konkurence eWeLinku. číst celé
Zobrazit všechny články


Výhradní distributor značky Sonoff pro ČR a Slovensko

Jak automatizovat a vzdáleně ovládat svoji domácnost či kancelář bez složitých instalací, programování a vysokých investic.

Pokud hledáte chytré osvětlení, výrobky jako je chytrá zásuvka, chytré vypínače na měření spotřeby elektrické energie, zařízení, která spolupracují s Google Home, Google Assistant nebo s Amazon Alexa, pak jste tady správně.

Naleznete zde kompletní sortiment chytrých vypínačů Sonoff, které Vám umožní řídit elektrické spotřebiče tzv. "inteligentně" a na dálku pomocí Vašeho mobilního telefonu.

Jediné, co k tomu potřebujete jsou naše chytré vypínače, mobilní telefon nebo tablet (iOS nebo Android), přístup k internetu a mobilní aplikaci eWeLink, jejíž stažení a používání je naprosto zdarma.

Celý systém využívá jedno z nejspolehlivějších a nejbezpečnějsích cloudových prostředí Amazon Web Services (AWS) a je také naprosto zdarma.

__________________________

Přečtěte si, jak nás hodnotí naši zákazníci
Poslední recenze z Heureka

  1. Úvod
  2. Reklamační řád

Odstoupení od smlouvy ve 14ti denní lhůtě

Reklamace v záruční době

 

Upozornění - ve dnech 13. - 17. 3. 2023, v době jarních prázdnin, máme dovolenou a nebudeme schopni vyzvednou nebo převzít případné vratky či reklamace. Pokud nám tedy něco posíláte, pošlete to prosím tak, aby nám to dorazilo nejdříve v pondělí 20.3.
Děkujeme za pochopnení

--

Odstoupení od smlouvy ve 14ti denní lhůtě
  • Spotřebitel (koncový zákazník) má ze zákona právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu** (odstoupit od kupní smlouvy).
  • Zákonná lhůta 14 dnů dává spotřebiteli prostor výrobek vyzkoušet, ověřit jeho funkčnost. Proto by se měl spotřebitel k výrobku chovat tak, aby zmíněné vyzkoušení nebylo na výrobku vůbec patrné.
  • Vracené zboží nesmí vykazovat známky použití, opotřebení, nebo poškození (oděrky, škrábance, a podobně).
  • Prosíme naše zákazníky, aby v případě odstoupení od smlouvy vraceli zboží kompletní, včetně originálních obalů, příbalových letáků, kabelů a podobně.
  • Uvedení důvodu není povinné, avšak důvod vrácení výrazně urychlí vyřízení
  • Pokud zboží kupuje firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je uvedeno IČ), právo na odstoupení ve 14 denní lhůtě zde nevzniká.
  • Odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele upravuje Občanský zákoník, konkrétně § 1835 zákona č. 89/2012 Sb.

**Udáním důvodu proces výrazně urychlíte. Usnadníte tak práci našim technikům, kteří musí vrácené zboží zkontrolovat a rozhodnout, za jakých podmínek je zboží znovu prodejné.

Postup vrácení zboží:

  • vyplňte prosím formulář níže a zboží zašlete na naši adresu
  • případně nás informujte emailem, že odstupujete od smlouvy ve 14ti denní lhůtě a sdělte nám, jakým způsobem zboží vracíte
  • nebo si stáhněte předlohu pro Odstoupení od smlouvy, vyplňte ji a společně se zbožím zašlete na naši adresu
  • zboží vracejte kompletní, včetně originálních obalů, příbalových letáků, kabelů a podobně.
  • při odstoupení od smlovy hradí zpětnou dopravu kupující

 

Adresa pro vrácení zboží:

Chytré vypínače
Ing. Monika Kucková

Rajhradická 124
66461 Rebešovice

Případně je možné zboží zaslat na výdejní místo Zásilkovny Rebešovice [ID 14540] - v takovém případě Zásilkovna vyžaduje u zásilky mobilní telefonní číslo adresáta (náš "mobil" - 739 292 632), aby nám mohla být doručena SMS s kódem pro přihlášení do jejich aplikace, bez které není možné zásilku ze Z-Boxu vyzvednout.

 

Upozornění - ve dnech 13. - 17. 3. 2023, v době jarních prázdnin, máme dovolenou a nebudeme schopni vyzvednou nebo převzít případné vratky či reklamace. Pokud nám tedy něco posíláte, pošlete to prosím tak, aby nám to dorazilo nejdříve v pondělí 20.3.
Děkujeme za pochopnení

 

Lhůty:

  • lhůta 14 dnů začíná běžet následující den potom, co jste zboží převzali. Pokud její konec připadá na sobotu, neděli či svátek, lhůta končí nejbližší následující pracovní den
  • zboží musí být vráceno do 14 dnů od oznámení (doručení) odstoupení od smlouvy.
  • vrácení peněz proběhne do 14ti dnů od doručení vráceného zboží, a to stejným způsobem, jakým bylo zboží uhrazeno. V případě dobírek prosím uveďte do formuláře číslo bankovního účtu, kam můžeme vrácení peněz provést. Uvedením důvodu pro odstoupení od smlouvy proces výrazně urychlíte.

 

 

Vrácení zboží při nákupu na firmu

Při nákupu na firmu, nárok na odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě není. Případné vráceni zboží a následný způsob vyrovnáni záleží na domluvě mezi oběma stranami. Kontaktujte nás proto prosím, pokusíme se najít oboustranně uspokojivé řešení.

Obecná pravidla při vracení zboží firemním zákazníkem

V případě, že se rozhodnete vrátit nám část zboží nebo celou objednávku, zašlete nám prosím zboží ve vhodném obalu na naši adresu:
Chytré vypínače
Ing. Monika Kucková
Rajhradická 124
66461 Rebešovice

s průvodním dopisem (ať ve skladu vědí, o co se jedná). Následně zboží  zkontroluje technik. Podle stavu zboží navrhneme způsob vyrovnání formou slevového kupónu na příští nákup (platný 1 rok) s tím, že si dovolujeme účtovat manipulační poplatek ve výši 0-10 % z původní ceny objednávky + náklady balného a poštovného za původní objednávku (minimálně 100 Kč).

V případě, že vám forma slevového kupónu nevyhovuje, můžeme se dohodnout na vytvoření Opravného daňového dokladu a vrácení peněz stejnou platební metodou, jakou byla původní objednávka uhrazena – zde si dovolujeme účtovat poplatek 10-20% z původní ceny objednávky + náklady balného a poštovného za původní objednávku (minimálně 100 Kč).

 

 

Odstoupení od smlouvy

Jméno (firma) *
Číslo objednávky (nebo faktury) *
Kontaktní telefon *
Kontaktní email *
Důvod odstoupení
U dobírek číslo bank. účtu

.

 

 

Reklamace v záruční době

Na všechny produkty z naší nabídky poskytujeme záruku 2 roky od data doručení zboží
(při nákupu na IČO je záruka 1 rok).

Nestává se příliš často, že by námi prodávané zboží bylo vadné. Daleko častěji se stává, že chyba je někde jinde. V případě technických problémů nás proto raději vždy nejdříve kontaktujte.

Náš technik Vám ochotně poradí a případně navrhne další postup.

 

Jak postupovat při reklamaci zboží

  1. Před odesláním reklamovaného zboží doporučujeme nejdříve kontaktovat naši technickou podporu a ujistit se, že se skutečně jedná o závadu nebo jiný důvod k oprávněné reklamaci
  2. Pokud se tak dohodnete s technikem, zašlete nám zařízení k reklamaci. Můžete využít jakoukoliv přepravní službu dle svého výběru.
  3. Vracené zboží zabalte do vhodného přepravního obalu tak, aby nemohlo dojít k poškození při přepravě
  4. Do balíčku prosím přibalte
    1. stručný popis závady
    2. požadované řešení v případě uznání reklamace (výměna, vrácení peněz...)
    3. kontaktní údaje (ideálně číslo objednávky)
  5. Balíček zašlete na korespondenční adresu
    Chytré vypínače
    Ing. Monika Kucková
    Rajhradická 124
    66461, Rebešovice
  6. Balíček je také možno odeslat přes Zásilkovnu na výdejní místo Zásilkovny Rebešovice (prosím uveďte naše mobilní tel. číslo 739 292 632)
  7. Náš technik zboží otestuje, spojí se s Vámi a dohodne řešení

Upozornění - ve dnech 13. - 17. 3. 2023, v době jarních prázdnin, máme dovolenou a nebudeme schopni vyzvednou nebo převzít případné vratky či reklamace. Pokud nám tedy něco posíláte, pošlete to prosím tak, aby nám to dorazilo nejdříve v pondělí 20.3.
Děkujeme za pochopnení

 

Nabízíme také možnost zaslání zpět k nám na naše náklady přes výdejní místa Zásilkovny

  1. Pouze u oprávněných reklamací (po dohodě s technikem)
  2. V takovém případě si od nás emailem vyžádejte "štítek na Zásilkovnu".
  3. Štítek Vám následně přijde emailem od Zásilkovny s předmětem "Reklamační asistent".
  4. Štítek vytiskněte, vystřihněte a nalepte na přepravní obal
    1. Nemáte-li možnost štítek vytisknout, vyžádejte si od nás číslo zpětné zásilky
    2. Na výdejním místě Zásilkovny Vám na základě čísla zpětné zásilky štítek vytisknou
  5. Vracené zboží zabalte do vhodného přepravního obalu tak, aby nemohlo dojít k poškození při přepravě
  6. Do balíčku prosím přibalte
    1. stručný popis závady
    2. požadované řešení v případě uznání reklamace (výměna, vrácení peněz...)
    3. kontaktní údaje (ideálně číslo objednávky)
  7. Balíček odneste na jakoukoliv pobočku Zásilkovny ve Vašem okolí. Seznam všech poboček najdete zde.