


Výhradní distributor značky Sonoff pro ČR a Slovensko
Jak automatizovat a vzdáleně ovládat svoji domácnost či kancelář bez složitých instalací, programování a vysokých investic.
Pokud hledáte chytré osvětlení, výrobky jako je chytrá zásuvka, chytré vypínače na měření spotřeby elektrické energie, zařízení, která spolupracují s Google Home, Google Assistant nebo s Amazon Alexa, pak jste tady správně.
Naleznete zde kompletní sortiment chytrých vypínačů Sonoff, které Vám umožní řídit elektrické spotřebiče tzv. "inteligentně" na dálku pomocí Vašeho mobilního telefonu.
Jediné, co k tomu potřebujete jsou naše chytré vypínače, mobilní telefon nebo tablet (iOS nebo Android), přístup k internetu a mobilní aplikaci eWeLink, jejíž stažení a používání je naprosto zdarma.
Celý systém využívá jedno z nejspolehlivějších a nejbezpečnějsích cloudových prostředí Amazon Web Services (AWS) a je také naprosto zdarma.
__________________________
Přečtěte si, jak nás hodnotí naši zákazníci
Poslední recenze z Heureka
- Úvod
- Reklamační řád
Odstoupení od smlouvy ve 14ti denní lhůtě
Reklamace v záruční době
Spotřebitel má ze zákona právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu (odstoupit od kupní smlouvy). Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), právo na odstoupení zde nevzniká.
Postup vrácení zboží:
- vyplňte prosím formulář níže a zboží zašlete na naši korespondenční adresu: Ing. Monika Kucková, Rajhradická 124, 66461 Rebešovice
- případně nás informujte emailem, že odstupujete od smlouvy ve 14ti denní lhůtě a sdělte nám, jakým způsobem zboží vracíte
- nebo si stáhněte předlohu pro Odstoupení od smlouvy, vyplňte ji a společně se zbožím zašlete na naši korespondenční adresu: Ing. Monika Kucková, Rajhradická 124, 66461 Rebešovice
- při odstoupení od smlovy hradí zpětnou dopravu kupující
Lhůty:
- lhůta 14 dnů začíná běžet následující den potom, co jste zboží převzali. Pokud její konec připadá na sobotu, neděli či svátek, lhůta končí nejbližší následující pracovní den
- zboží musí být vráceno do 14 dnů od oznámení (doručení) odstoupení od smlouvy.
- vrácení peněz proběhne do 14ti dnů od doručení vráceného zboží, a to stejným způsobem, jakým bylo zboží uhrazeno. V případě dobírek prosím uveďte do formuláře číslo bankovního účtu, kam můžeme vrácení peněz provést
Odstoupení od smlouvy
.
Nestává se příliš často, že by námi prodávané zboží bylo vadné. V případě technických problémů nás proto raději vždy nejdříve kontaktujte.
Náš technik Vám ochotně poradí a případně navrhne další postup.
Jak postupovat při reklamaci zboží
- Před odesláním reklamovaného zboží doporučujeme nejdříve kontaktovat naši technickou podporu a ujistit se, že se skutečně jedná o závadu nebo jiný důvod k reklamaci
- Pokud se tak dohodnete s technikem, zašlete nám zařízení k reklamaci. Můžete využít jakoukoliv přepravní službu dle svého výběru.
- Vracené zboží zabalte do vhodného přepravního obalu tak, aby nemohlo dojít k poškození při přepravě
- Do balíčku prosím přibalte
- stručný popis závady
- požadované řešení v případě uznání reklamace (výměna, vrácení peněz...)
- kontaktní údaje (ideálně číslo objednávky)
- Balíček zašlete na korespondenční adresu
Ing. Monika Kucková
Rajhradická 124
66461, Rebešovice - Náš technik zboží otestuje, spojí se s Vámi a dohodne řešení
Nabízíme také možnost zaslání zpět k nám zdarma přes výdejní místa Zásilkovny
- Pouze u oprávněných reklamací (po dohodě s technimkem)
- V takovém případě si od nás emailem vyžádejte "štítek na Zásilkovnu".
- Štítek Vám následně přijde emailem od Zásilkovny s předmětem "Reklamační asistent".
- Štítek vytiskněte, vystřihněte a nalepte na přepravní obal
- Nemáte-li možnost štítek vytisknout, vyžádejte si od nás číslo zpětné zásilky
- Na výdejním místě Zásilkovny Vám na základě čísla zpětné zásilky štítek vytisknou
- Vracené zboží zabalte do vhodného přepravního obalu tak, aby nemohlo dojít k poškození při přepravě
- Do balíčku prosím přibalte
- stručný popis závady
- požadované řešení v případě uznání reklamace (výměna, vrácení peněz...)
- kontaktní údaje (ideálně číslo objednávky)
- Balíček odneste na jakoukoliv pobočku Zásilkovny ve Vašem okolí. Seznam včech poboček najdete zde.