Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 750,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Blog
Tuya - první kroky s aplikací
04.06.2018
Tuya - první kroky s aplikací
Pro Android i iOS jsou k dispozici 2 aplikace “Tuya Smart” a “Smart Life - Smart Living”, které jsou v podstatě stejné. číst celé
Co je Tuya
01.06.2018
Co je Tuya
Tuya je nová platforma pro internet věcí. Je to v podstatě konkurence eWeLinku. číst celé
Vytvoření nového účtu eWeLink
23.02.2018
Vytvoření nového účtu eWeLink
Nedaří se vám registrace do aplikace eWeLink? Připravili jsme pro vás bodový návod jak postupovat. číst celé
Zobrazit všechny články


Výhradní distributor značky Sonoff pro ČR a Slovensko

Jak automatizovat a vzdáleně ovládat svoji domácnost či kancelář bez složitých instalací, programování a vysokých investic.

Pokud hledáte chytré osvětlení, výrobky jako je chytrá zásuvka, chytré vypínače na měření spotřeby elektrické energie, zařízení, která spolupracují s Google Home, Google Assistant nebo s Amazon Alexa, pak jste tady správně.

Naleznete zde kompletní sortiment chytrých vypínačů Sonoff, které Vám umožní řídit elektrické spotřebiče tzv. "inteligentně" na dálku pomocí Vašeho mobilního telefonu.

Jediné, co k tomu potřebujete jsou naše chytré vypínače, mobilní telefon nebo tablet (iOS nebo Android), přístup k internetu a mobilní aplikaci eWeLink, jejíž stažení a používání je naprosto zdarma.

Celý systém využívá jedno z nejspolehlivějších a nejbezpečnějsích cloudových prostředí Amazon Web Services (AWS) a je také naprosto zdarma.

__________________________

Přečtěte si, jak nás hodnotí naši zákazníci
Poslední recenze z Heureka

  1. Úvod
  2. Vánoce 2020

Vládní omezení

Nás naštěstí nové nařízení vlády, platné od 21.10.2020, příliš neomezuje.
E-shop funguje normálně, expedice funguje normálně, technická podpora funguje normálně.

 

Všechna výdejní místa Zásilkovny fungují
Platba dobírkou omezena
Doručení na adresu a kapacity přepravců

 

 

 

Všechna výdejní místa Zásilkovny fungují

Všechny zásilky odesíláme přes dopravní společnost Zásilkovna - buď na výdejní místa (což v tuto dobu doporučujeme) nebo na Vámi zvolenou adresu (např. domů). Obě služby fungují podle slov Zásilkovny bez omezení, protože "Doručení zásilek z internetových obchodů do výdejních míst mají z vládního nařízení výjimku."

Výdejní místa Zásilkovny, podobně jako během jarní pandemie, fungují i v současném režimu, kdy Vláda ČR zakázala maloobchodní prodej. Zásilky z e-shopů, tak mohou i nadále proudit na výdejní místa Zásilkovny. V této chvíli má Zásilkovna v systému zapojenou většinu výdejních míst.

Je-li některá pobočka přesto uzavřená, nejde tato pobočka zákazníkovi v košíku při dokončování nákupu vybrat (vůbec se ve výběru nezobrazí).

V případě nečekaného uzavřeného výdejního místa až po odeslání balíčku, bude balíček přesměrován do nejbližšího otevřeného výdejního místa a zákazník bude o této skutečnosti informovván emailem a SMSkou.

Dále se ve vyjádření Zásilkovny píše:

"Nic jsme nezanedbali a na druhou vlnu jsme se pečlivě připravovali. Jsme posíleni na zákaznických linkách i v provozu a nadále posilujeme proces doručení na adresu.

Věřte, že Vás v tom nenecháme a uděláme maximum pro to, abychom Vaše zásilky zákazníkům doručili, ať již prostřednictvím výdejních míst či přímo na adresu zákazníků."

Platba dobírkou omezena

Nadále platí vládní doporuční o omezení hotovostních plateb. A protože dopravci nejsou schopni zaručit, že všechna výdejní místa a všichni řidiči budou mít funkční terminál pro platbuy kartou, dopravci nám důrazně doporučili platby dobírkou omezit. Rozhodli jsme se proto platby dobírkou v tuto chvíli neumožňovat.

Doručení na adresu a kapacity přepravců

Zásilkovna nás informovala o rostoucích problémech spojených s výrazně zvýšeným objemem zásilek v předvánočním čase. Níže je vyjádření Zásilkovny v plném znění. Ve zkratce říká, že doručení na adresu je v těchto dnech nejisté, může se protáhnout a nakonec může zásilka skončit na výdejním místě Zásilkovny.

Doporučujeme proto vybrat jako způsob doručení Vašich nákupů "ČR Zásilkovna" - tedy doručení do výdejního místa.

 

 

Celé znění vyjádření Zásilkovny zde

Vážení klienti [majitelé eshopů],

jak dobře víte, Zásilkovna Vaše zásilky v rámci služby Doručení na adresu předává spolupracujícím kurýrům DPD, Geis a WeDo (dříve Intime).

Jaká je aktuální situace?

PPL a GLS s námi odmítli v roce 2020 spolupracovat. Kurýrní společnosti DPD, Geis a WeDo (dříve Intime) nás již v první pandemické vlně omezili maximálním počtem zásilek, které jim můžeme denně předat. Proto jsme byli nuceni zavést Vámi nepopulární kroky, kdy jsme museli zrušit přímé podání na konkrétní kurýry. S těmito limity pracujeme celý rok 2020 a bohužel jsme aktuálně od DPD a Geis (stejný majitel) opět obdrželi limitaci, a to o další 50% snížení stávajících limitů s okamžitou platností. Tento postoj zdůvodňují situací na logistickém trhu a náročnou vánoční sezónou. 

Zásilkovna v přípravách pro letošní sezónu nic nepodcenila. Žel naši partneři z řad kurýrů se nás jako velkého zákazníka rozhodli omezit v počtu zásilek, které od nás přezmou. Ujišťujeme Vás, že se budeme maximálně snažit předat těmto dopravcům Vaše zásilky. Na druhé straně, denní limit, který můžeme těmto kurýrům předat, je jasně stanovený a nejsme schopni jej navýšit. Rozhodnutí kurýrních společností nejsme schopni jakkoli ovlivnit, je pro nás velmi nepříjemné, o to více, že se nacházíme v náročné vánoční sezóně.

Dočasné automatické přesměrování zásilek na nejbližší výdejní místa

Z výše uvedených důvodů jsme museli přistoupit k procesu automatického přesměrovávání některých zásilek, které budou nad limity kurýrů,  na nejbližší vhodná výdejní místa Zásilkovny. Předpokládáme, že se bude jednat o nižší jednotky % všech zásilek k Doručení na adresu. Vaši zákazníci o tom budou řádně informováni pomocí e-mailů, SMS a push notifikací v mobilní aplikaci Zásilkovna. Dozví se tedy konkrétní informace k cílové adrese výdejního místa i důvody přesměrování. Následně pak standardně obdrží hesla k výdeji zásilek.  


Vážení eshopaři, žádáme Vás o dvě věci:

  • v případě, že se rozhodnete službu Doručení na adresu dále využívat, prosíme vás o komunikaci na Vaše klienty, že zásilka může být, v případě vyčerpání maximálního denního limitu kurýrů a nemožnosti předání zásilky k Doručení na adresu, doručena na nejbližší výdejní místo.
  • pokud by Vám výše popsaný postup měl způsobovat komplikace a nevyhovoval Vám, tak prosím službu Doručení na adresu ve svém e-shopu dočasně vypněte. 

Snažíme se v Zásilkovně udělat maximum pro to, abychom všechny Vaše zásilky a vánoční dárky doručili včas. Na standardní službu Doručení na výdejní místa nebude mít tato změna žádný vliv.

Děkuji Vám za spolupráci a přeji mnoho zdraví a úspěchů ve vánoční sezóně.

Simona Kijonková
Zakladatelka Zásilkovny a CEO skupiny Packeta 

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.